| Home | Contact





 

Home  |   Wie zijn wij   |  Financiële administratie  |   Salarisadministratie Belastingadvies en aangiften  |  Opdrachtgevers  |  Contact  |  Route  |

 


Welkom bij Administratiekantoor

Hiermee heeft u de eerste stap gezet naar een zorgeloze boekhouding. Dat bespaart u tijd en kosten, zodat u zich kunt concentreren op waar het werkelijk om gaat; ondernemen!

 

 


Wij dragen zorg voor al uw
administratie, voor zowel  particulier als
bedrijfsmatig administratie, bent u bij
ons aan het juiste adres!

Maak nu een afspraak met één van onze
adviseurs!





  van Heemstraweg 16
  6644 KG Ewijk
  T 024-6456087
  E info@roebbers.nl

   KVK-nummer: 09103133

Aanpassing termijn betalingsregeling
Bron: Ministerie van Financiën | besluit | nr. 2022 – 121239, Staatscourant 2022, Nr. 12325 | 09-05-2022

De staatssecretaris van Financiën heeft de Leidraad Invordering gewijzigd. De wijziging betreft de ingangsdatum van een met de ontvanger te treffen betalingsregeling. De maximale termijn van een betalingsregeling bedraagt twaalf maanden, gerekend vanaf de uiterste betaaldatum van de belastingaanslag. In verband met de gevolgen van de coronacrisis heeft de staatssecretaris mogelijk gemaakt dat de looptijd van de betalingsregeling begint op de datum waarop de ontvanger de betalingsregeling bij beschikking toestaat. De betalingsregeling zal worden toegekend onder de gebruikelijke voorwaarden. Deze goedkeuring geldt voor alle verzoeken om uitstel van betaling die ondernemers tot en met 30 september 2022 indienen. De goedkeuring geldt ook voor verzoeken die voor 1 april 2022 zijn ingediend als de ontvanger daar nog niet op heeft beslist.

Terug